Üldtingimused2017-06-19T14:11:14+00:00

E-poe üldtingimused

  1. E-poe üldtingimused kehtivad kõigile isikutele (edaspidi Klient), kes soovivad tooteid soetada Kelluvabrik E-poodi kasutades.
    2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendil E-poest ostmisel Müüjaga tekkivaid
    õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad

Hinnad

  1. Müüjal on õigus muuta toodete hindu vastavalt vajadusele sellest ette teatamata.
    2. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on hind muudetud/muutunud
    pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad
    tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
    3. Kõik hinnad ei sisalda käibemaksu 20%.
    4. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise
    viisile ja kaalu väljaarvutamisele ( peale koguse ja mahu kindlaks tegemisel saab täpse summa
    välja arvutada ).

Toodete tellimise tingimused

  1. Toodete tellimiseks ei pea Klient end registreerima E-poe kasutajaks.
    2. Klient valib soovitud tooted, määrab iga toodete koguse ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab
    tellimuse.
    3. Tellimuse vormistamisega kinnitab Klient, et on nõus Müüja e-poe kasutustingimustega ning
    kohustub neid täitma.
    4. Tellimuse vormistamisel on Klient kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed:
    ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/alev/alevik/küla,
    maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
    5. Juhul kui Kliendi ja toote saaja aadressid on erinevad, peab Klient esitama ka andmed saaja kohta.
    6. Juhul kui Kliendi esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Müüja toote
    tellimuse nõuetekohast täitmist ja kauba sihtkohta tarnimist. Võimaluse korral võtab Müüja Kliendiga
    ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
    7. Tellitud toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud
    kohaletoimetamise viisile.
    8. Kliendi poolt kinnitatud tellimuse eest on Müüjale võimalik tasuda pangaülekandega.
    9. Tellimus jõustub pärast kauba eest tasutud summa laekumist Müüja pangakontole.

Tellimuse koostamine

  1. Valige toode ning vajutage toote juures olevale nupule “Lisa korvi”. Toode liigub automaatselt
    ostukorvi.
    2. Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi näete pidevalt lehe üleval paremas
    nurgas.
    3. Kontrollige ostukorvis olevaid tooteid ja koguseid. Vajadusel muuda kogust  või kustutage vajutades
    kirjele  “ x ”. Peale koguse muutmist salvestage koguste muudatused vajutades “uuenda ostukorvi”. Ostuprotsessis edasi liikumiseks vajutage rohelisele nupule “Mine Kassase”.
    4. Kauba saaja , kauba maksja – palun täida vajalikud lahtrid. Vali tarneviis. Kui pead vajalikuks lisainfot anda siis lisa see kommentaaride lahtrisse.
  2. 5. Valige tarneviis ja vajutage rohelist nuppu “Esita Tellimus”                                                                                          
  3. 6. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Müüja Teile “Tellimuse kinnitamise” teate, mille alusel tuleb Teil tellitud kauba eest tasuda Müüja pangakontole.

Arve tasumine

  1. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda pangaülekandega Müüja arveldusarvele. Ülekandega
    tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate e-kirjaga saabunud tellimuse kinnituselt
    2. Tellimuse tasumistähtaeg on 2 tööpäeva. Tellimus tühistatakse tasumistähtaja ületamisel.
    3. Tasumise järel saadab Müüja arve Kliendi e-posti aadressile ja väljastab kauba kliendi poolt
    tellimuses valitud tarneviisil.

Tellitud kauba saatmine

  1. Tarneajad sõltuvad kauba olemasolust Müüja või Müüja partnerite laos.
    2. Tellitud tooted lähetab Müüja Kliendi soovitud aadressile viimase poolt valitud transpordiga.
    3. Üldjuhul lähetatakse tellitud toode ( tooted ) 1-2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
    4. Eesti piires jõuab toode sihtkohta maksimaalselt 2 tööpäeva jooksul pärast tellitud toote lähetamist.(v.a riiklikud pühad)
    5. Saatekulu tasub Klient. Saatekulu lisatakse toote tellimuskinnitusele.
    6. Kõik saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimise tasu ning lähetamise kulusid.
    7. Saatekulu määratakse kauba pakendiga kaalu ja suurust arvestades.
    8. Erimõõtmeliste toodete või suuremate tellimuste kohaletoimetamise viis lepitakse Kliendiga eraldi kokku.

Transport
1. Postiga – pakkide väljastamine pakiautomaatidesse Smartpost. Pakisuurus kuni 60x36x60 cm

Müüja kohustused

  1. Müüja kohustub Kliendini toimetama korrektse ja komplektse toote.
    2. Müüja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik kliendi kirjalikud pretensioonid.
    3. Müüja kohustub Kliendi pretensioonid lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni
    põhjused on Kliendist mittesõltuvad.
    4. Müüja kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Müüja vastutab üksnes tootmis- või materjali vigade eest, mis olid olemas toote üleandmisel Kliendile.
    5. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui
    kahju või toote viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist
    Müüja ei saanud ette näha (vääramatu jõud).

Tellimuse tühistamine kliendi poolt

  1. Kliendil on õigus taganeda tellimusest osaliselt või täies ulatuses kuni 7 päeva pärast arve
    tasumist.
    2. Tellimuse tühistamiseks peab Klient Müüjale esitama kirjalikult või e-posti teel avalduse.
    3. Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Klient näitama ära pangakonto numbri
    ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
    4. Sularaha tagasimakseid Müüja ei teosta.
    5. Juhul kui Klient taganeb tellimusest, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted
    viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest
    arvates. Tagastatavate toodete transpordikulud katab klient
  2. Tagastatavad tooted peavad olema avamata originaalpakendis koos kasutusjuhendite ja muu
    dokumentatsiooniga..
    1. Tagastatava tootega peab kaasa saatma originaalarve.
    2. Juhul, kui Kliendi poolt tagastatud toode on kasutatud, on Müüjal õigus tagasimaksest keelduda.
  3. Dokumentide ja toote kontrollimise järel saadab Müüja Kliendile tühistamise teate koos
    kreeditarvega (maha arvatakse saatmisega seotud kulud).
    10. Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete eest tasutud summa (va toodete saatmise kulud)
    hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul taganemisteate ja toote saamisest arvates.
    11. Kliendile vastu tulles pakub Müüja võimalust toode ümber vahetada mõne muu toote vastu.
    Lisanduvad kulud kannab Klient.

Tellimuse tühistamine müüja poolt

  1. Müüjal on õigus tühistada tellimus osaliselt või täies ulatuses juhul kui tellitud toode on lähetamise
    ajahetkeks läbimüüdud või osutunud praagiks. Selleks võtab Müüja Kliendiga ühendust 2 tööpäeva
    jooksul e-posti või telefoni teel ja teavitab Klienti tekkinud probleemist.
    2. Tagastamisele kuuluv summa kantakse Müüja poolt Kliendi määratud arveldusarvele täies ulatuses
    või vastavalt kokkuleppele Kliendiga (asendustoode, osaline tasumine vms).

Privaatsustingimused

  1. Kõiki  Klientidega seotud ja salvestatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalse infona, mis ei kuulu
    avaldamisele kolmandatele isikutele.